Blog Arşivi

15 Mayıs 2012 Salı

Test motorumuz Honda CrossTourer 1200

Yıllarca BMW R 1200 GS kullanmış biri olarak ( ki sınıfının en iyisidir) kendisine bir rakip çıkması beni oldukça sevindirdi diyebilirim. Önce teknik özelliklerine bir göz atalım ...
Dış aksamlarda malzeme kalitesi biraz daha iyileştirilebilir ( ucuz bir plastik görünümü var gibi ancak fiyat performans oranlaması yapılırsa göz ardı edilebilir). İlk çalıştırma ve sonrasında vibrasyonun GS 'ten nisbeten daha az olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca düşük devirlerdeki torku da gayet başarılı (öksürme gibi bir ivmelenme söz konusu olmadı ) V4 motordan beklediğim ataklığı bulamadım neticede zincir yerine şaft tercih edilmiş ve bu çok normal. Ayrıca rüzgarlığın küçük, küçücük olduğunu belirtmek isterim bu yüksek hızlarda hayli rahatsız ediyor. Ama yakın zamanda pratik çözümler getirilebilir. Frenleme gayet başarılı ve güven verici. Yüksek hızlardaki ( +200 ivmelenmesi gayet başarılı) Enduro almayı, şehir şehir gezmeyi planlayanlar için fiyatta göz önünde bulundurulursa şiddetle tavsiye ediyorum.







1 yorum:

  1. merhabalar,sürekli enduro turing motor kulandım ve hepsini uzun yolda inceleme şansım oldu sırasıyla vstrom 650 2004,varadero 2006,gs 2004ve şimdi xt660 2011 hepsinde gerçekçi olmaya çalıştım ,size teşekkür ediyorum gerçekçi kısa ve öz yorum sizde var tabi ki gs takdirlik bir motor fakat bazı arkadaşlarımızın algılayamadıkları şu ki honda nın motoru safkan bir yarışçı kardeşinden geliyor karşılaştırmaları yapmadan önce bunu bilmek gerekir honda kalite fiyat endeksinde bu piyasada güzel bir ders vermiştir bence takdir edilmeli belki gs ile yakın olduğu özellikleri karşılaştırılabilinir ama ben onun farklı bir tarz olduğunu düşünüyorum hondayı tebrik etmek gerekir üst düzey paralar olmadan da böylesine bir imkanı bizlere sunduğu için.

    YanıtlaSil